Koliko vas je že pokukalo pod moje prste...
powered by onlinedegreeadvantage.com

nedelja, 3. maj 2015

STan&OLiver



...Zgodba dveh stolov, ki jih nekdo ni več maral...
...In so ju posvojile oči moje pisane duše dvojčice...


.................................................................................................................................
OLiver
Podarjen z imenom. Iz srca. Zato mi je še toliko bolj blizu... Tako moj...

Dan je bil s soncem pobarvan.
...In sva šla... Na sprehod med cvetlice, bele in rumene... Z vijolično v mislih.

Potepala sva se po vasi...


... mehurčkala na domačem soncu... 


in ustvarjala obeležje za stolobrata... :)





........................................................................
Hvala! 

(((A)))
......
                                                     


1 komentar :

Povej mi kaj...