Koliko vas je že pokukalo pod moje prste...
powered by onlinedegreeadvantage.com

ponedeljek, 14. februar 2011

RoZa ZaVozLaNkE

Moje čisto novo odkritje...
Mogoče sem malo za svetom, samo zame je to nekaj res dobrodošlo novega...

PON PON sintetična volna s prijazno mehkimi bunkicami.....
... in domišljija je dobila zalet...
...takole nastajajo ZavOzLaNkE ...


... o tem, kako globoko sem uživala pri prstkanju, ne rabim posebej poudarjat...:)

5 komentarjev :

  1. Zanimivo in lep končni efekt. Sem že večkrat premišljevala kaj neki naj še počnem s to volno. In tale tvoja ideja je res vredna poizkušanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako dobra ideja, da si v ogrlico vpletla še volno z bunkicami. Dobro izpade!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja. In res je nisem še nikjer videla. Tako, da verjetno nisi za časom. Ali pa sem sama še malce bolj ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pa si dobro pogruntala in uporabila. Čudovito je!

    OdgovoriIzbriši

Povej mi kaj...