Koliko vas je že pokukalo pod moje prste...
powered by onlinedegreeadvantage.com

torek, 25. marec 2014

MoJa MAMA


 Moja mami z menoj osvaja vrhove. Takšne in drugačne. Tiste lažje, malo težje in tudi tiste nedostopne...

 Moja mami zna! Le kdo bi mi lahko pokazal toliko veselja in čarobnosti ustvarjalnih trenutkov, kot le mama? Odkar pomnim (in še prej, še iz trebuha), me je polnila z ljubeznijo do narave in do umetnosti... takšne in drugačne...
In uspešno sem se te ljubezni nalezla... :)
... Za svojo mamo hočemo biti vedno popolni... Tako to je. Mama je ena sama in neponovljiva!
... Čarobni svečniki izpod maminih prstov... Ugasneš luč, prižgeš svečko in... Hm... za romantične večere... :)
Mami, hvala ker si! RTM naaaaaj!!! :)
 
Najraje te imamo! Tvoji mi...

1 komentar :

  1. O, kako lepa izpoved mami, to bo vesela,da ima tako hči in družino.

    OdgovoriIzbriši

Povej mi kaj...